RETOURNEREN
We hopen natuurlijk dat je tevreden bent met je aankoop. Mocht dat helaas niet het geval zijn, dan kun je je aankoop binnen 14 dagen na ontvangst van het product, zonder opgaaf van reden, retourneren.
Je kunt daarbij kiezen of je je aankoopbedrag (+ verzendkosten, indien van toepassing) retour wilt ontvangen, of een cadeaubon ter waarde van je aankoopbedrag (+ verzendkosten, indien van toepassing) wilt ontvangen.
Dit is hoe het werkt:
- Zo spoedig mogelijk, maar maximaal binnen 14 dagen na ontvangst van je aankoop, stuur je een e-mail naar info@hello-store.nl om aan te geven dat je je aankoop wilt retourneren.
Wij sturen je vervolgens retourinstructies en het Modelformulier voor herroeping, die je dient in te vullen en retour stuurt via de mail óf print en ingevuld mee terug stuurt met je retourzending. - Na de aanmelding van je retour heb je 14 dagen om het product aan ons retour te sturen.
- Je mag je retour ook afgeven, binnen dezelfde periode, in onze winkel in Arnhem. Kies je hier liever voor? Laat dit dan even weten via e-mail.
- De kosten van de retourzending zijn voor je eigen rekening.
- Het product dient ongebruikt en onbeschadigd te zijn en verpakt te zijn in de complete, originele en onbeschadigde verpakking. Zorg ervoor dat het in de doos of envelop ook weer veilig wordt verpakt zoals je het hebt ontvangen.
Kosten voor eventuele beschadigingen door onzorgvuldig verpakte producten tijdens de retourzending zijn voor rekening van de klant. - Natuurlijk mag je het product goed inspecteren om te beoordelen of je het wilt houden of niet, net als in onze fysieke winkel.
Het product in gebruik nemen valt daar echter niet onder. Als na ontvangst van je retour blijkt dat een product -of verpakking- gebruikt of beschadigd is door méér dan redelijke beoordeling alleen, zullen wij hiervoor een passende vergoeding berekenen. - (Alle) sieraden, verzorgingsproducten (waaronder zeep e.d.), sokken, zwemkleding en bralette’s kunnen om hygiënische redenen niet worden geretourneerd.
- Ook vanuit hygiënisch oogpunt gesealde producten waarvan de verzegeling na levering is verbroken, worden niet retour genomen. Hieronder vallen bijvoorbeeld oorbellen in gesealde transparante verpakking, kleding met hygiënestrip en gesealde verzorgingsproducten.
Als de verpakking van deze producten is geopend en toch retour wordt gestuurd zullen wij het aankoopbedrag niet vergoeden. - Sieraden, verzorgingsproducten, sokken, zwemkleding en bralette’s mogen om hygiënische redenen niet retour.
- Retourzendingen zijn voor risico van de klant. Je bent dus zelf verantwoordelijk voor het aankomen van het verzonden retourpakket.
We raden je daarom aan om je retourpakket aangetekend te verzenden. Vraag daarbij om een verzendbewijs en bewaar deze totdat je retour volledig is verwerkt.
urban jungle & store is niet aansprakelijk voor het kwijtraken en/of beschadigen van retour gestuurde artikelen. - Heb je door besteding boven de €99,00 kunnen profiteren van gratis verzending, en stuur je een deel van je bestelling terug waardoor het totaalbedrag onder de €99,00 uitkomt? Dan vervalt je recht op gratis verzending en zijn wij helaas genoodzaakt om de verzendkosten alsnog in rekening te brengen. Dit wordt verrekend met het bedrag dat je terug krijgt voor de geretourneerde producten.
- Na goede ontvangst van het retourpakket zullen we binnen 14 dagen je aankoopbedrag naar je terugstorten.
Heb je betaald door middel van een cadeaubon? Dan krijg je je aankoopbedrag (+verzendkosten, indien van toepassing) ook weer terug door middel van een cadeaubon. - Stuur je je gehele bestelling retour? Dan krijg je ook de verzendkosten van je bestelling terug.
Stuur je slechts een deel van je bestelling retour? Dan krijg je enkel het aankoopbedrag van het geretourneerde artikel en niet de verzendkosten van je bestelling terug.
De kosten van de retourzending blijven altijd voor je eigen rekening. - Heb je gekozen voor een cadeaubon? Dan krijg je binnen 14 dagen na ontvangst van het retourpakket je cadeaubon via e-mail toegestuurd. Deze is twee jaar geldig en is online en in onze fysieke winkel te besteden.
Heb je na het lezen van deze pagina nog vragen over het retourproces? Stuur ons dan een bericht via info@hello-store.nl, of via het contactformulier.