FREQUENTLY ASKED QUESTIONS

Hieronder vind je een overzicht van de veelgestelde vragen.

Moet ik een account aanmaken om een bestelling te kunnen plaatsen?
Nee, het is niet verplicht een account aan te maken om een bestelling te kunnen plaatsen.
Het is echter wel handig, omdat je al je gegevens bij een eventuele volgende bestelling niet meer opnieuw hoeft in te vullen.
Daarnaast kun je met een account een Wishlist maken met al je favoriete items uit de shop!

Hoe kan ik betalen?
Je kunt in onze webshop betalen met de volgende betaalmethodes:  iDEAL, PayPal, Creditcard, Apple Pay, SOFORT Banking, Bancontact, en een HELLO. urban jungle & store cadeaubon.
Voor overige betalingsmogelijkheden kun je altijd contact met ons opnemen via het contactformulier.

Ik heb geen bestelbevestiging ontvangen
Soms komt onze mail in je spam binnen, heb je daar al gekeken?
Zit onze mail ook niet in je spam? Kijk dan even in je account of je ons het juiste e-mailadres hebt doorgegeven.
Heb je besteld zonder account of kom je er niet uit? Dan kun je contact met ons opnemen via info@hello-store.nl of via het contactformulier.

Hoe wordt mijn bestelling verzonden?
Je bestelling wordt verzonden als brievenbuspakketje met PostNL of als normaal pakketje met PostNL, afhankelijk van de afmetingen van je bestelling. Je krijgt van ons altijd een Track & Trace code zodat je weet waar je bestelling zich bevindt.

Wanneer ontvang ik mijn bestelling?
Als je bestelling voor 16:00 is geplaatst, streven we ernaar hem dezelfde dag nog op de post te doen. Afhankelijk van de drukte bij PostNL heb je hem dan meestal binnen twee werkdagen in huis. Door drukte kan het echter soms wat langer duren, waardoor wij ontvangst binnen twee werkdagen niet kunnen garanderen.

Op zondag en maandag worden er geen bestellingen verzonden.

! Het is goed om je ervan bewust te zijn dat mensen door de uitbraak van COVID-19 meer producten online bestellen, en PostNL het daardoor extra druk heeft.

Is mijn bestelling al onderweg?
Zodra we je bestelling verzenden krijg je van ons een verzendbericht via e-mail. Houd hiervoor ook je spam in de gaten.
Soms lukt het niet om je bestelling dezelfde dag nog te verzenden en hebben we een dagje langer nodig. Op zondag en maandag worden er geen bestellingen verzonden.
Wacht je al wat langer en heb je bovenstaande regels daarbij in overweging genomen? Neem dan even contact met ons op via info@hello-store.nl of via het contactformulier.

Kan ik mijn bestelling retourneren?
Ja, net zoals met de aankopen in onze fysieke winkel heb je een zichtperiode van 14 dagen waarin je kunt bedenken of je je aankoop wilt houden of niet.
Je mag je bestelling via de post retourneren, maar ook afgeven tijdens openingstijden in de fysieke winkel.

Kijk hier voor meer informatie over het retourneren van een product.

Kan alles worden geretourneerd?
Ja en nee: vanuit hygiënisch oogpunt gesealde producten waarvan de verzegeling na levering is verbroken, worden niet retour genomen. Hieronder vallen bijvoorbeeld oorbellen in gesealde transparante verpakking, kleding met hygiënestrip en gesealde verzorgingsproducten.
Is alles echter nog netjes geseald, dan is het geen probleem.

Daarnaast dienen producten ongebruikt en onbeschadigd te zijn en verpakt te zijn in de complete, originele en onbeschadigde verpakking.
Gekochte cadeaubonnen kunnen helaas niet worden geretourneerd.

Kijk ook bij onze algemene voorwaarden en retourpagina voor meer informatie.

Krijg ik altijd mijn geld terug?
Je mag zelf kiezen of je je je aankoopbedrag (+ verzendkosten, indien van toepassing) retour wilt ontvangen, of een cadeaubon ter waarde van je aankoopbedrag (+ verzendkosten, indien van toepassing) wilt ontvangen.
Heb je betaald met een cadeaubon? Dan krijg je je aankoopbedrag (+ verzendkosten, indien van toepassing) ook weer terug door middel van een cadeaubon. 

Ik stuur een product retour, krijg ik mijn verzendkosten terug?
Stuur je je gehele bestelling retour? Dan krijg je ook de verzendkosten van je bestelling terug.
Stuur je slechts een deel van je bestelling retour? Dan krijg je enkel het aankoopbedrag van het geretourneerde artikel en niet de verzendkosten van je bestelling terug.

Krijg ik mijn retourkosten vergoed?
Nee, de retourkosten zijn voor rekening van de consument. 

Waar vind ik de algemene voorwaarden?
De algemene voorwaarden die van toepassing zijn vind je in de footer (onderaan elke pagina) van deze site.

Verzenden jullie ook buiten Nederland?
Voor nu is dat geen standaard optie, maar we maken incidenteel een uitzondering. Stuur ons een bericht en we nemen de verzendingsmogelijkheden graag met je door.

Kan ik de producten uit de webshop ook ergens in het echt zien?
Ja! We hebben een hele fijne fysieke winkel in het centrum van Arnhem. Klik hier voor het adres en de openingstijden.
Wil je dat we iets voor je apart houden zodat je zeker weet dat het er nog is als je langskomt om te kijken? Stuur ons dan een berichtje.

Verkopen jullie ook cadeaubonnen?
Ja, we verkopen cadeaubonnen met een bedrag naar wens.
Je kunt kiezen voor een digitale cadeaubon via e-mail of fysieke cadeaubon via de post. Beiden zijn online én in onze fysieke winkel te besteden, en zijn twee jaar geldig vanaf het moment van aankoop.

Kan ik zien hoeveel er (nog) op mijn cadeaubon staat?
Ja, dit kun je checken via de Cadeaubon saldo check pagina, door middel van de online code die op je cadeaubon staat.

Do you offer support in English?
Yes, we do! However, the terms of sales and return information are only available in Dutch.
If you wish to place an order, shipped within The Netherlands, and you can’t find your way around the site, we are happy to help though. You can always send us a message.

Mijn vraag staat hier niet bij!
Indien het antwoord op je vraag hierboven niet vermeld staat, kun je contact met ons opnemen via het contactformulier, óf door een e-mail te sturen naar info@hello-store.nl.
Daarnaast kun je ons ook bereiken via onze Instagram pagina en onze Facebook pagina.