Bestellen
Een bestelling plaatsen in de webshop van HELLO. urban jungle & store is gemakkelijk. Kom je er niet helemaal uit? Hieronder vind je een puntsgewijze uitleg.
- Zodra je een product in de shop hebt gezien dat je wilt bestellen, druk je op het winkelwagen icoontje naast de prijs, óf op de ‘in winkelmand’ knop op de productdetailpagina. Het product wordt dan in je winkelwagentje geplaatst.
Mocht je je later toch bedenken, dan kun je producten altijd weer uit je winkelwagentje halen.
Je winkelwagentje vind je altijd in de rechterbovenhoek van elke pagina. - Ben je klaar om af te rekenen? Klik dan op je winkelwagentje.
Je krijgt een overzicht te zien van de door jou uitgezochte producten.
Wil je de te bestellen aantallen wijzigen? Pas dan het aantal aan, en klik op winkelmand bijwerken.
Wil je een product verwijderen uit je winkelwagentje? Klik dan op het kruisje voor het product. - Ben je tevreden met je selectie? Dan zie je onder je winkelmandje het totale bedrag van je winkelmandje.
- Daaronder zie je de verzendopties:
– Wil je je bestelling ophalen in onze fysieke winkel? Dan worden er geen verzendkosten in rekening gebracht en zullen we je bestelling voor je klaar zetten. Kies in dit geval voor ‘Afhalen in de winkel’.
– Is je subtotaal € 75,00 of meer? Yes! Dan kun je kiezen voor ‘Gratis verzending’, wij nemen het voor onze rekening!
– Is je subtotaal minder dan € 75,00 en kies je voor verzending? Dan worden automatisch de verzendkosten die van toepassing zijn geselecteerd.
– Begint de postcode van je adres met de cijfers 6811? Dan betaal je in de maanden mei, juni en juli geen verzendkosten! Selecteer ‘afhalen in de winkel’, maar geef nog wel even in het opmerkingenveld op de volgende pagina aan dat je je bestelling graag thuis bezorgd wilt krijgen. - Nu je de gewenste verzendmethode hebt geselecteerd klik je op ‘doorgaan naar afrekenen’.
Foutje gemaakt? Don’t worry, op de volgende pagina kun je alles nog aanpassen. - Op de pagina waar je nu uitkomt vul je je gegevens in. Alle gegevens waar een * achter staat zijn verplicht. Deze hebben wij nodig voor het correct verwerken van je bestelling en zullen wij nergens anders voor gebruiken. En natuurlijk wordt je persoonlijke informatie nooit met iemand anders gedeeld.
- Wil je een opmerking toevoegen bij je bestelling? Bijvoorbeeld over een product, gratis verzending naar postcode 6811 of extra afleveringsformatie? Dit kun je rechtsboven invullen bij ‘Bestelnotities’.
- Onder de samenvatting van je bestelling en gekozen verzendingsmethode vind je de betaalmogelijkheden. Kies de gewenste betaalmethode, en selecteer in het geval van iDeal ook je bank.
Ga akkoord met de algemene voorwaarden, en klik op ‘bestelling plaatsen’. Volg de stappen van de gekozen betaalmethode.
That’s it! Je bestelling is geplaatst en je zult hiervan een bevestigingsmail ontvangen. Niks in je inbox ontvangen? Kijk ook even in je spam.
Wij gaan je bestelling met liefde voor je inpakken en verzenden. Wanneer hij naar je onderweg is krijg je wederom bericht van ons (houd ook hiervoor je spam in de gaten).
Nog even dit: als je bestelling voor 16:00 is geplaatst, streven we ernaar hem dezelfde dag nog op de post te doen. Afhankelijk van de drukte bij PostNL heb je hem dan meestal binnen twee werkdagen in huis. Door drukte kan het echter soms wat langer duren, waardoor wij ontvangst binnen twee werkdagen niet kunnen garanderen.
Op zondag en maandag worden er geen bestellingen verzonden.
Je bestelling wordt altijd verzonden met een track & trace code, zodat je kunt zien waar je pakketje zich bevindt.
Kom je er na het lezen van deze pagina nog niet helemaal uit? Neem dan contact met ons op via info@hello-store.nl, of via het contactformulier.